Rekrutacja uzupełniająca – WRZESIEŃ 2020:
od 01.09.2020 do 14.09.2020 – składanie dokumentów rekrutacyjnych (I etap)
od 15.09.2020 – rozmowy kwalifikacyjne (II etap)
27.09.2020 – ogłoszenie wyników rekrutacji uzupełniającej
Wszystkie dokumenty, należy złożyć w dwóch wersjach:
1. Dokumenty w wersji papierowej należy złożyć w Sekretariacie Szkoły Doktorskiej TIB PAN lub przesłać pocztą na adres:
Sekretariat Szkoły Doktorskiej TIB PAN – pokój 28 (parter)
Instytut Podstawowych Problemów Techniki PAN
ul. A. Pawińskiego 5B
02-106 Warszawa
2. Dokumenty w wersji elektronicznej należy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wcześniej należy zadeklarować temat badań z listy proponowanych tematów badawczych i skontaktować się z przyszłym opiekunem naukowym.
Osoby, które złożyły wszystkie wymagane dokumenty i zostały przyjęte do II etapu rekrutacji zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
Termin rozmowy zostanie przekazany razem z informacją o pozytywnej ocenie dokumentów.
W przypadku niekompletnej dokumentacji kandydat zostanie poproszony o jej uzupełnienie w wyznaczonym terminie.